نوآوری سامسونگ در سال 2021 کاهش نیافته است،تلویزیون سامسونگ ال ای دی از سری تلوزیون های جدید سامسونگ می باشد.
در دوران بیسابقه همهگیری جهانی، این شرکت سهم بازار تلویزیون مبتنی بر درآمد 31.9% را در سال 2020 به ثبت رساند.
این بالاترین رقمی بود که این شرکت تا به حال به ثبت رسانده است. سامسونگ برای پانزدهمین سال متوالی جایگاه اول خود را در بازار تلویزیون جهانی حفظ کرده است.
در این مجموعه دو قسمتی، اتاق خبر سامسونگ میراث تلویزیون های سامسونگ را که مدت ها در این بخش پیشگام بوده اند، بررسی خواهد کرد.
سامسونگ اولین تلویزیون جهان را در سال 1998 با عرضه تلویزیون 55 اینچی خود عرضه کرد.
تضمین اولیه این عنوان توسط شرکت تا حدی با کمک آن به رهبری انتقال جهانی از تلویزیون آنالوگ به دیجیتال حاصل شد.
سامسونگ با عرضه تلویزیون ال سی دی خود در اوایل دهه 2000، بازی را بیشتر تغییر داد.
تقریباً در این زمان، این شرکت با موفقیت تلویزیونهای LCD قابل نصب روی دیوار را محبوب کرد که منجر به آغاز عصر طلایی تلویزیونهای LCD شد.
سامسونگ همچنین یک تلویزیون LCD 46 اینچی (116 سانتیمتری) را راهاندازی کرد – که در آن زمان بزرگترین تلویزیون در صنعت بود – و در نتیجه رویکرد صنعتی را تغییر داد که تا آن زمان بر روی تلویزیونهای صفحه بزرگ متمرکز نبود. تلویزیون LCD 46 اینچی که در آن زمان بیش از 13000 دلار قیمت داشت، مورد استقبال گسترده قرار گرفت و به موفقیت تلویزیون های LCD کمک کرد.
سامسونگ با هدف ارائه بهترین تجربه به کاربران تلویزیون خود، تعهد جدی خود را برای بهبود وضوح تصویر حفظ کرده است.
در دورانی که الگوهای سبک زندگی دائماً در حال تغییر است و محتوای روزافزون در حال گسترش است، نوآوری واقعی در فنآوری نیروی محرکه اصلی در حفظ جایگاه برتر صنعت تلویزیون باقی میماند.
از سیاه و سفید گرفته تا رنگی، آنالوگ تا دیجیتال، و دیجیتال تا تلویزیون های هوشمند- سامسونگ الکترونیکس در تمام لحظات مهم تاریخی در توسعه تلویزیون حضور داشته است.
با گذشت زمان، سامسونگ با استفاده از فناوریهای نوآورانه و جلوتر ماندن در شناسایی روندهای سبک زندگی جهانی، خود را به عنوان یک رهبر جهانی تلویزیون تثبیت کرد.